کتاب صوتی روانشناسی فروش

 

کتاب گویای روانشناسی فروش

 

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد.

ما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می کنیم، باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم.

حتمی مردمان موفق و با تجربه هم خوب می دانند که به این اطلاعات و توصیه های اجتماعی در زمینه آداب معاشرت نیاز دارند.

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی در مورد روانشناسی و آداب و نزاکت در فروش توضیح می دهد و هدف از تهیه این متن به فارسی ارائه یک راهنمای کاربردی برای رفتارهای درست و سنجیده در زندگی شغلی و ایجاد ظرافت و خوشایندی در برخوردهای اجتماعی می باشد.

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی به شما راهکارهای نوین و موثر برای افزایش فروش ارائه داده و به طور باورنکردنی فروش شما را افزایش خواهد داد

به ذکر چند نکته کلیدی از کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی می پردازیم:

مهربان و متمدن باشید.
برای داشتن روابطی ممتاز باید در قبال رابطه هاتان، فروتنی، صداقت، خوش رفتاری، ادب و صمیمیت و در قبال همه انسان ها نوع دوستی داشته باشید.
خصوصیات یک فرد جذاب عبارتند از : وقار، ظرافت در رفتار، برازندگی و رفتار خوشایند.

میان فقدان رفتار صحیح و رسمیت بیش از حد، تعادل برقرار کنید. از نظرات خودتان که مایل به ابرازشان هستید، فهرستی تهیه و طرز پاسخ دهی صحیح را یاد بگیرید اینها جزو دارایی شما محسوب می شوند.
به یاد داشته باشید هنگام مراوده با اشخاص، شکیبائی ابزار کارسازی است. با همه کس با احترام و مؤدبانه رفتار کنید، اگر با دیگران با احترام رفتار کنید، آنها هم با شما با احترام متقابلا رفتار خواهند کرد. فراموش نکنید که ادب یگانه سلاحی است که هر فرد بی ادبی را نیز خلع سلاح می کند. همیشه خشم خود را کنترل کنید وگرنه همه فضایلاتان را تحت الشعاع قرار می دهد و بر شما بر چسب ناخوشایند بودن خواهند زد.

 

برای دیدن سایر کتاب های موفقیت از نویسنده برایان تریسی کلیک کنید

 

آرزو مارکت

اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

  1. mahdi :
    6 مهر 1398

    ممنون از راهنمایتون
    چشم پیشنهاد خوبیه

0